greep uit mijn laatste werk

ASK BABS MARKETING & COMMUNICATIE

De afgelopen 20 jaar werkte ik met plezier en succes aan uiteenlopende interne en externe projecten en campagnes. Voor kleine en grote bedrijven. Opdrachtgevers en werkgevers. B2B en B2C. Van ICT bedrijven, de bouwnijverheid, tuinbouwtechnologie, festivals, beursorganisaties, opleidingsinstituten, banken tot zakelijke dienstverleners.

RefurnZ Interior Solutions
- Marketing Consultant -

RefurnZ Interior Solutions is een jong MKB bedrijf op zoek naar meer exposure en nieuwe klanten. Momenteel bouwen we stap voor stap aan een eigen e-maildatabase, ambassadeurs, projectcases, een campagne en PR.

Lago Personeelshuisvesting
- Marketing Consultant -

Voor Lago Personeelshuisvesting zijn we 2 jaar geleden gestart met het opbouwen van een eigen e-maildatabase en het versturen van nieuwsbrieven. Momenteel werken we aan een nieuwe website en een leadcampagne.

Kampeer & Caravan Jaarbeurs 2021
- Brand Marketing Manager -

De eerste beurstitel van Jaarbeurs na 585 dagen corona pandemie: en wat voor eentje! Met ruim 35.000 bezoekers, nieuwe records in de verkoop van kampeermiddelen en ongekend veel media exposure een succes.

Dutch Health Week 2021
- Brand Marketing Manager -

"Let's improve Health Together"was het motto van de Dutch Health Week tijdens de lockdown. Met online meer dan 50 partners, 60 sprekers en meer dan 6.000 bezoekers het grootste evenement voor de zorg in 2021.

RAI Amsterdam
- Customer Marketing Manager -

Het continu verbeteren van het beurscomplex voor 1,5 miljoen bezoekers per jaar op thema's als bereikbaarheid, parkeren, catering en de verbinding met de stad. Met partners als de Johan Cruijff Arena, Hello-Bike en IAmsterdam.

GreenTech Amsterdam 2018
- Brand Marketing Manager -

Gestart met het opzetten van een year round online tuinbouwtechnologie community met blog's, productvideo's en talkshows. Op de beurs in 2018 waren 10.500 bezoekers uit 112 landen in de RAI Amsterdam, een groei van 6% t.o.v. 2016.

Ground Zero Festival 2015
- Marketing & Communicatie Consultant -

De 10e editie van het hardste hardcorefeest van Europa en enige nachtfestival van Nederland. Deze feestelijke editie in recreatie Bussloo realiseerde 20.000 bezoekers en introduceerde dat jaar DJ's als ambassadeurs van de stages.

Dutch Valley Festival 2015
- Marketing & Communicatie Consultant -

De grootste en gezelligste muzikale kermis van Nederland met meer dan 100 Nederlandse topartiesten. Voor deze editie werden 35.000 kaarten verkocht, via de eigen kanalen en database in plaats van vakantieveilingen.

Dance Valley Festival 2014 & 2015
- Marketing & Communicatie Consultant -

De 20e en 21e editie van het oudste festival van Nederland met gemiddeld 35.000 bezoekers per jaar. Deze edities met nieuwe bezoekers faciliteiten zoals: festival wifi, een event app en webshop, interactieve schermen en livestreams.

20 jaar marketing en communicatie ervaring